‘n Aandjie uit

Heerlike naweek agter die rug.  BAIE min geslaap, maar who cares dat ek vandag biedjie rooi-oog en bemoerd by die werk sit?

Ons is Saterdag-aand Carousel toe om na die skreeusnaakse Barry Hilton – “The Cousin” te gaan kyk.  Hy het jare terug by Carousel begin shows hou en ons was toe al getroue ondersteuners.  As jy lus het vir ‘n serious lag, gaan kyk gerus sy live show – dis die moeite werd.

Na die show het die mense die dansbaan betrek en lekker biskit geskud.  As iemand op ‘n dansbaan klim, kan jy ongelukkig ook sien hoeveel alkohol daai ou / girl inhet.  Meeste van die tyd, maak jy in elk geval in so situasie jou naam gat.  Die een ou het gelyk soos ‘n veldmuis wat ‘n orgasm kry, soos hy sy gat swaai.  Die ander ou, het so min ritme, as hy net biedjie kou terwyl hy dans, verloor hy die beat.  Die een girl het sulke weird moves gemaak, dit lyk of sy Jacameister gesnuif het – wat, by the way, deesdae die inding is, hoor ek.  Ongelukkig was ek nog nooit so lus vir drank nie.  In elk geval het ek nie drank nodig om soos ‘n hooligan tekere te gaan nie – ek het sommer ‘n natuurlike wilde streep!

Verder, was dit maar ‘n rustige naweek.

Lewer kommentaar

