Carwash

Ag julle outjies, jammer dat ek so stil was. Ek was by die Car Wash en hulle moes 3 keer oor was want hulle het aanhoudend klein plekkies gemis. 

carwash2.jpg

Ag tog! Ek moet alweer ry, hulle het wragtag nog ‘n spot gemis….!

Sien Later!

6 Responses so far »

  1. 1

    Dellie said,

    Wanneer kan ek my kar bring?😆

  2. 2

    Skoor said,

    Jammer julle, ek het die besigheid oorgekoop, saam met die wassers. Sodra ek en my kar skoon is, sal ek besluit of ek selfsugtig gaan wees, en of ek sal deel…

  3. 3

    Dellie said,

    Skoortjie, issit ‘n BK??? Kan ekke lid word assemblieftog?😳

  4. 4

    Skoor said,

    Nee Dellie, dis ‘n eenvrou saak – maar ek sal jou laat weet wanneer my vel dungewas is, dan kan jy kom staan in die tou!

  5. 5

    Roer said,

    Ek vry niks wat se gat beter as myne lyk nie… Behalwe Mnr. Roer.

  6. 6

    neykie said,

    my kar moet ‘n full wash en wax kry? wa boek ek in?


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

