Gits, Fritz!

Dit gaan willer as die wildtuin in my lewe.  For one, ek werk my gat af – donker uit die huis uit, doen meer as my deel by die werk om almal tevrede te hou en kom eers weer amper donker by die huis, waar ek verder ander mense moet tevrede hou.  Maar, ek wil nie kla nie, die besig-wees hou my uit die kwaad uit.

Maar waar skrik ek myself vandag uit my suspenders uit! Terwyl ek so lekker sit en werk, kom ‘n ou in my kantoor in – die ou werk so om en by 2 maande by ons, om een of ander iets uit te vind.  Na ek hom nou mooi gehelp het, loop hy, maar draai so kort by die deur om, maak die deur half toe en vra of ek al daaraan gedink het om ‘n affair aan te knoop… HOE BEDOEL MNR NOU?  Ek het skaars genoeg krag om my eie, persoonlike, wettige man gelukkig en tevrede te hou, hoe de joos wil jy he ek moet ‘n skelm affair aan die brand ou – maar ek hou my koel en antwoord net; Nee jong, nog nie daaraan gedink nie, het jy?  Met die antwoord hy, as jy dit ooit oorweeg, laat weet my, ek stel belang.  Daar draai hy om en stap uit my kantoor uit.  Ek dag ek rol my stoel van skok.

Sulke arrogansie het ek nog nooit in my hele lewe gesien nie.  Die ou is getroud, het 2 kinders en hy’s nog jonger as ek ok nog!

Ek het nogal hoeka gewonder of werk die nuwe anti-aging roompies wat ek nou die dag ten duurste gaan koop het en so waar as wragtag …

Die ou se arme vrou!  Hy kan baie bly wees hy’s nie my man nie, want as ek klaar was met hom, sou hy van geen nut vir geen man of vrou op hierdie aarde gewees het nie…!

Lewer kommentaar

